ny hobby?

For en fiiin lørdag! I natt fikk jeg hele 11 timer søvn, noe jeg kjente at jeg trengte. Jeg pådro meg dog nakkeskader i går morges helt plutselig, noe jeg har slitt med siden da og våknet flere ganger i natt fordi jeg snudde meg. . . Klarer ikke snu hodet til venstre og i morges da jeg våknet måtte jeg gråte noen tårer for det var så vondt. . . Er det ikke bare min flaks?

I dag har jeg vært på bilcross! Til tross for drittvær. . . Det er alt for lenge siden sist jeg var på det, men endelig fikk jeg med meg Carina. Vi sto i noen timer å hakket tenner, før vi bestemte at vi drar tilbake i morgen for finalene heller. Det eeer så spennende og i det siste har jeg fått for meg at jeg har dødslyst til å prøve selv! Ååh det hadde vært så morsomt, så håper jeg en dag tar motet til meg og prøver det ut. Hadde vært greit med en ny hobby! Enda det ikke er den billigste hobbyen man kan ha. . .

Nå er jeg sammen med Martine P og Carina. Ingen av oss hadde lyst til å drikke i dag (bortsett fra Martine, haha) så det ble heller kosekveld! Blir uansett en tur på byen litt senere for å være sosial med alle de fulle, nå som Martine endelig er blitt 20 er det jo en fryd å ha henne med!

Nå er det tv-titting og sofasitting på planen resten av kvelden! Ha en fin lørdagskveld ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg