emo hæ

I dag var siste dagen min med mine faste tider på NMD. Det er litt rart, men på dager de trenger hjelp og det ikke kræsjer med mine nye timer, så blir jeg å ta ekstrahjelptimer der. Så da går det greit! Jeg blir uansett å savne de flotte folkene som jobber der og det flotte arbeidsmiljøet. Men nå er det tilbake til de flotte damene på gamlejobben! Er riktignok bare en av damene igjen, siden butikksjefen har gått tilbake på skolebenken. Men det skal bli bra uansett! Også har jeg jo to venninner som skal komme ned til meg nå å bestille babyutstyr, hihi!! DET skal bli morsomt ♥ Tante Stinstin skal selvfølgelig hjelpe og anbefale kun det beste.

Genseren min finner du her, men ser de er utsolgt.

Ellers har jeg hatt et lite emo-øyeblikk i dag. Tre av mine beste venninner bor jo i Oslo for tiden (og en god stund fremover) og da jeg satte meg ned å tenkte på hvor lenge det er siden jeg har sett dem ble jeg litt våt i øyekroken. April og Linn Ida var hjemme for noen uker siden, men da var jeg hos mamma. . . HELDIGVIS kommer Charlotte hjem allerede til helgen, DET skal bli godt, det!! Haha følte meg halvveis teit da jeg satt å så gjennom gamle bilder av oss å mimret. . . Det er ikke bare-bare å kun ha et par venninner igjen i byen!

Siden mamma sier jeg ser lik ut på alle bildene jeg tar, så vil jeg motbevise det. Haha søt eller? Synes jeg lignet litt på han Jokeren i Batman. . . . . . . Og speaking of, erjeg den eneste som ikke har sett en eneste batman-film. . .? Eller er det ganske så normalt? Fikk nemlig høre det var noe alle hadde sett og at jeg måtte se dem. . . Jeg tenker det er filmer for de spesielt interesserte, haha.

Og noen bilder fra lørdagen! Det ble en tur ut, men i går fortjente jeg virkelig en klapp på skulderen da jeg våknet. Ikke var jeg dårlig og ikke var jeg så alt for sent i seng! Fortjener riktignok litt ris for at jeg klarte å glemme husnøkkelen på vorsj. . . Og for at jeg måtte pusle sammen de fleste bitene fra lørdagen. Men det var alt i alt en veldig morsom kveld! Vi vorsjet hos en kompis, og selv om inntaket kanskje sto for det meste av dømmekraften min – tror jeg at det var et av de morsomste vorsjene på lenge! Ja Tina, vi skal ut på lørdag også – bare å forberede seg (også skal vi huske å spise før vi begynner å drikke).

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg