get a grip

Jeg har nettopp kastet i meg litt middag etter jobb og har nå store planer om å slappe av i en times tid. Enda powernap frister, så skal jeg la vær. Skal nemlig lage meg hjemmelaget pizza om noen timer og ha skikkelig kosekveld, og om jeg legger meg blir jeg nok å sove over det. . . Men, jeg begynner ikke før 1 i morgen, så da blir det tidlig opp for å få gjort litt før jobb! Vanligvis ville jeg nok sovet til jeg skal på jobb, men i morgen håper jeg på å få dratt på flex først. Motivasjonen varer jo seriøst bare et par dager hos meg. . . Trenger å lete frem motivasjonen jeg hadde for et år siden, for DA snakker vi! Men er vel bare jeg selv som kan gjøre noe med det – så da skal jeg gjøre det. Kjipt om jeg hopper på vekta i morgen og ser at jeg har gått opp de 10 kiloene jeg gikk av meg i fjor, haha. Men da kunne jeg heller ikke klaget, for jeg har jo seriøst ikke tatt tak i noe som helst i det siste. . . Annet enn kjøleskapdøra, wups.

reklamelinker

Så tenkte jeg å vise dere sminken jeg er avhengig av til daglig, så at det var noen som lurte! Dette er altså det jeg bruker til vanlig, minus mascaraen. Jeg har holdt meg til det samme i mange år, rett og slett fordi jeg er så fornøyd med alt. Foundation er den beste jeg noen gang har brukt, og IsaDora sine produkter faller alltid i smak! Så om noen av dere trenger ny sminke – her har dere tips 😀

Foundation fra cubus og concealer HER

Solpudder HER, pudder HER og kost fra cubus

Øyeskyggepallett HER, øyebrynspallett fra GloMinerals og kost fra GOSH.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg