throwback – september 2013

Åj, jeg kunne sverge på at jeg hadde blogget om throwback fra september 2013. . . Men neida. Så her er et sammendrag av 2013, som faktisk var det stikk motsatte av 2014, haha! Jeg ville aldri drikke i helgene, var flink å dra på flex og var flink å blogge. . . I år har jeg hatt lyst til å ta meg en dram flere ganger i uken, vært hele èn gang på flex og nesten ikke blogget. Den kontrasten liksom. . .

Var på Selena Gomez konsert i Oslo med Sophie! FOR en opplevelse! I love Selena ♥ Helt sykt å tenke på at det er et år siden allerede, føler nesten at det var i går. . .

Feiret bursdagen til Lotte og hadde en forferdelig søndag, haha. Alt som normalt!

Meg, meg og meg

Tok bilder ute i regnet

Hadde aaalt for mange gamekvelder med Martine. . .

Var på en dagstur på hytten til Martine, ble en liten fjelltur på ATV og fisketur!

Kvalitetstid med Ida ♥ Hun skal ha baby nå!! Åååh som jeg gleder meg ♥

Familietid! Her-re-gud så langt hår jeg hadde?? Hvor har alt blitt av??

6 kommentarer

Siste innlegg