curly saturday

Har du sett. Jeg som både hadde bilder og noe å blogge om i går, klarte altså ikke å løfte en eneste finger for å få det gjort. . . Kan vel ikke skylde på annet enn min elendige søndagsform. Jeg klarer altså aldri å lære, haha. Fikk heldigvis den obligatoriske søndagsburgeren! Det reddet dagen sånn halvveis.

Men når det er sagt hadde jeg en sinnsykt morsom lørdag! Tror det er bra lenge siden jeg har hatt det så morsomt med (nesten) alle jentene. Charlotte var hjemme i helgen, noe som gledet mitt hjerte ♥ Kvalitetstid med lille my har jeg savnet, og endelig fikk vi tatt igjen litt tapt tid sammen. April var også hjemme, så jeg fikk vært litt sammen med henne også! Jeg skulle så ønske at vi alle var på samme plass, men samtidig er det jo ekstra godt når vi endelig møtes. Vi dro på vorsj til en kompis hvor vi var i noen timer før vi dro på byen. Jeg kan riktignok huske veldig lite (surprise?) men jeg husker at det var sinnsykt gøy på byen også!

reklamelinker

Topp HER og jakke HER

Nå skal jeg dra til Tina og Thomas for å spise middag med dem. Pizza à la Stine står på menyen, og kokkeferdighetene mine går sakte men sikkert oppover. Jeg holder det riktignok ganske enkelt, men jeg har store planer om å lage boller en dag – fra bunnen! Haha det skal nå meg bli en prøvelse. . .

8 kommentarer

Siste innlegg