gjenforent at last

Jeg kom nettopp hjem etter å ha vært i byen med Sophie for å ta litt bilder og spise lunsj på gründer! Det er alt for lenge siden jeg har vært sammen med henne nå, så det ble litt catching up før vi dro hver vår vei, for jeg skal på jobb nå klokken 4. Men vi fikk noen timer sammen, og det var godt ♥ Er mange som har spurt om vi ikke er venner lengre, og den siste tiden har vi ikke hatt så mye kontakt, nei. Men nå går det bedre med oss! Haha hør på kjærestene da. Vi har alltid noe å le av når vi er sammen, for vi har så sykt lik humor. Så samtalen gikk som om vi aldri hadde vært fra hverandre.

Nå skal jeg bare skifte til noe mindre varmt før jeg kjører ned på jobb, for den cardiganen hadde tatt livet av meg på jobb. . . Senere skal jeg være sammen med Linn Ida som endelig er kommer hjem fra Oslo! Ikke verst å få vært sammen med både Charlotte, April, Sophie OG Linn Ida på en uke – alle jentene som har flyttet til Oslo. Men så blir det vel sikkert lenge til neste gang de er hjemme også. . .

reklamelinker

Skjerf her t-shirt nelly cardigan her sko her bukse bikbok

3 kommentarer
    1. Så hyggelig at du får treffe alle sammen da 🙂 Jeg er på ferie hjemme i bodø, for første gang etter jeg flyttet til Stavanger og det er helt sykt hvor godt det er å se venner og familie igjen! Du er utrolig vakker forresten, så håper jeg du koser deg på jobb i dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg