throwback – oktober 2013

Når jeg ser tilbake denne måneden føler jeg at det er mer enn ett år siden alt dette skjedde, litt sykt. . . Men det så ut som jeg hadde en fin måned og alt, samme greia som jeg sier hver måned? Haha. Skulle ønske jeg hadde samme livet som andre bloggere som reiser _hver_måned_ og bare lever godt, men nei her går det i det samme gamle hver dag. . .

Var på hyttetur med Martine, KUN for å spille the sims haha. . . Mulig det ikke blir lenge til neste gang, nå har jo tross alt the sims 4 kommet ut og vi begge sikret oss spillet på første levering! Men den helgen var utrolig koselig, det er så deilig å bare koble av og slappe av helt alene i rolige omgivelser.

Var hos Sophie for å se på hello kitty samlingen hennes, hehe! Husker enda dette besøket, hun ble så emosjonell da jeg skulle dra haha ♥ Begynte nesten å gråte og bare “NEI ikke dra. . .”

Meg meg oooog meg

 

Hadde en snill tante og onkel som inviterte på middag – noe jeg enda er heldig å bli invitert til!

 

Var sosial (haha)

Trodde ikke jeg var egnet til å føre regnskap, men så var jeg det likevel! Blir nesten litt overrasket over meg selv noen ganger, hadde jo tross alt bare 2 i regnskap på VGS også slår jeg til og er dritflink liksom.

Blogget om hvordan jeg får motivasjon til å trene, kan leses HER.

Var på hyttetur på hytten til Martine sammen med Carina, Martine B og Martine, og noen kompiser! For min del var det der en katastrofetur, haha. . . Jeg ble mildt sagt hakket for full og holdt nå et liv, ble plutselig veldig åndelig av meg og så en mann som ikke eksisterte. Han skulle visstnok ha hentet ting i fryseren og lagt på benken, haha. . . Men – det var en sinnsykt morsom tur! (selv om jeg kanskje ikke gir inntrykk for det)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg