new in – blivakker

Ingenting gleder mitt hjerte mer enn når jeg får pakker i posten ♥ Haha matirialistisk lykke er det beste som finnes! Nå tripper jeg bare etter å få pakkene mine jeg bestilte på nelly for en stund siden, så skal jeg være fornøyd! I alle fall for en liten stund. 

Ole Henriksen african red tea exfoliating lip salvation er den beste lipsylen jeg noen gang har brukt – uten å overdrive! Og spesielt god er den nå på vinteren når jeg er så plaget med tørre lepper. Jeg har gått i flere dager nå med lepper som har vært så tørre at det gjør vondt bare jeg tenker på dem, og med en gang jeg åpnet pakken og fikk tatt på litt lipsyl ble de HELT myke igjen! Nå koster den bare 124kr på blivakker, og den er verdt hver en krone. Kan kjøpes HER.

bareMinerals foundation er den beste foundation jeg noen gang har brukt – og man slipper å bruke vanlig flytende foundation under! Jeg bruker riktignok som oftest å ha det siden jeg synes det blir bedre resultat, men det beste for huden er jo såklart å ikke ha det. Så nå fremover skal jeg prøve å droppe den flytende, og se om ansiktet mitt kanskje blir litt bedre. Jeg er enda sykt plaget med urenheter, så det er jo verdt et forsøk! Blivakker har tilbud på pudderet for tiden, bare 219kr! Kan kjøpes HER.

Real Technioues øyeskyggekost. Siden jeg har mistet øyeskyggekosten min var denne et must, og den e såå god! Kan kjøpes HER, koster 79kr.

Eos shave cream, denne er magisk for tørre legger! Brukte den mye tidligere, men har liksom aldri orket å bestille ny. Jeg ser at de er fri for den nå, men de andre er også kjempegode! HER ser dere hele utvalget til eos.

Og til slutt vil jeg vise dere noe annet jeg har startet med, nemlig kosttilskudd fra forever living! Dere husker kanskje at jeg snakket litt om forever for en måneds tid siden? Det er en serie med helse- og velværeprodukter som jeg selger, så nå tester jeg ut denne for å se om det er noe jeg kan anbefale videre. Til nå er jeg kjempefornøyd, har gått på den i noen dager og merker allerede at jeg får mer energi! Drikker meg et glass hver morgen når jeg kommer på jobb, og føler meg mer opplagt. Og det smaker SÅ godt!

Kort fortalt er ARGI+ et innovativt kosttilskudd, spesielt utviklet for folk som lever et aktivt liv eller bare vil ha mer energi. Den gir deg dagsbehovet av vitamin C, D, B6, B12 og folsyre, som alle bidrar til immunsystemets normale funksjon. Vitamin C, B6, B12 og folsyre bidrar også til å redusere trøtthet og utmattelse, mens vitamin D bidrar til normal muskelfunksjon. Med andre ord hjelper dette på alle problemene jeg har, haha! Blant annet at jeg blir forkjølet _hele_ tiden, så nå er jeg spent på å se om immunforsvaret mitt kanskje blir litt bedre med tiden! Også har jeg jo enda planer om å bli superflink å trene igjen, og da er det jo ikke dumt å gå på dette.

Som sagt selger jeg produktene til forever living, så om noen er interessert i å enten bli forhandler selv (det positive med det er jo at du får kjøpt produktene billigere!), eller kjøpe noe – så er det bare å ta kontakt med meg! Om du er nyskjerrig på produktene kan du ta en titt HER! Send meg gjerne en epost på [email protected] om du har spørsmål 😀

5 kommentarer
    1. Veldig interessert i å høre mer om produktet fra forever living når du har testet det mer. Jeg sliter veldig med lite energi. Har også mangel på blant annet B12 (dette tar jeg injeksjoner for), og D-vitamin. Har nesten prøvd alt annet som liksom skal gi mer energi, men ingenting har så langt fungert.

    2. Det er virkelig ingenting i verden som er som materialistisk lykke! Den følelsen av å få noe nytt i posten er en av de beste følelsene 🙂 Har noen av de samme produktene og jeg er super fornøyd med de. Håper du har en flott uke :))

    3. Hei. Hvis du er plaget med kviser så anbefaler jeg å bytte mineralsminke.. Jeg fikk masse kviser av i.d 🙁
      Byttet til Tikei, alle kvisene forsvant ila en måneds tid 🙂 🙂 google it så ser du:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg