definitivt no-go

Og hei hvor det går, plutselig var jeg på TV på søndag, gitt. Haha tenk å ha så lite fantasi at jeg begynner et innlegg på den måten. . . Men jaja! Og det var mildt sagt en overraskelse å plutselig se seg selv, haha. Forrige sesong fikk jeg beskjed før hver episode jeg var med, så jeg hadde ikke sett for meg å plutselig være på skjermen denne søndagen. . . Men det var gøy da! Dette ble spilt inn i mars, tror jeg det var, så det begynner å bli en stund siden. Er mange som spør om meg og Sophie og nei, vi er ikke uvenner eller noe sånt. Men er ganske naturlig at vi ikke er så mye sammen nå som hun bor i Oslo, tenker nå jeg.

 

Jeg har blitt ebay-avhengig igjen. . . Sitter å scroller opp og ned konstant når jeg sitter på pcen. Heldigvis tillater ikke kontoen min meg å bestille i det uendelige! Men jeg bestilte hjem et deksel for en tid siden, som kom i går. I love!

Er jeg den eneste som har sett på julegaver i en måned allerede? Helst hadde jeg sett at jeg var ferdig med alt til nå, men om jeg er ferdig i løpet av november er det godt nok for meg. Men så er jo alltid det store spørsmålet – hva kjøper man til folk som ikke ønsker seg noe som helst? I år har jeg litt lyst til å gi morsomme gaver til de vennene jeg velger å kjøpe gave til, og plutselig kom jeg over iskremmaskiner, popcornmaskin, cupcakemaskin, sjokoladefontene og sånne morsomme ting. DET er morsomme julegaver! Synes i alle fall jeg, så mest sannsynlig har jeg enda noen julegaver å krysse av på lista nå.

 Iskremmaskin HER til 368kr, popcornmaskin HER til 299kr!

Cupcakemaskin HER til 259kr, sjokoladefontene HER til 199kr.

Jeg har så lyst til å ta bilder av meg selv og poste, men for det første er jeg enda forferdelig i ansiktet. For det andre er sminken min forferdelig i dag. For det tredje sitter jeg kun innballet i et teppe i sengen. Ooog jeg vet ikke med dere, men det er kanskje oppskriften på no-go til bilder, haha.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg