new in – jakke

Tenk den følelsen å ikke ha vært utenfor døra hele dagen, og når du først kommer ut ser du at det har regnet og all snøen er borte igjen!! DEN følelsen er magisk. Men nå jinxer jeg det vel igjen, så i morgen tidlig tipper jeg det er snø all over the place. Anyways, jeg tenkte å vise dere mitt nyeste tilskudd til garderoben, (ja mamma det var nødvendig. . .) min nye vinterjakke! Jeg jobber jo på en barnebutikk hvor vi selger barneklær og utstyr, og jeg har faktisk kjøpt den der. Merket er et ungdomsmerke og jeg klarte å presse meg inn i en størrelse 16 år. Hah! Det er bare nesten for godt til å være sant.

Nå er det snart i seng, for i morgen har jeg jobb fra 8 – 5. Først på medisinaldepoet, så på nor style. Siden jeg har fått for meg at jeg skal ha leilighet snart er det bare å jobbe så det holder, jeg vil jo helst flytte i går. . . Men ingenting i verden er gratis (selv om jeg synes at å ha et tak over hodet burde være obligatorisk og gratis, hehe) så da får jeg bare vente til jeg har spart opp litt mer på BSUen. I can do it! Også satser jeg på å vinne i lotto neste lørdag. Denne helgen var det noen andre som stjal førstepremien fra meg. . . Det hadde vært så sykt å blitt millionær nå.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg