ting som irriterer meg

– Folk som har telefon, men som likevel aldri har telefon. . . Kjenner dere typen? Jeg har mange tvangstanker, og en av dem er at jeg alltid må ha telefonen i nærheten av meg. For om jeg kommer til telefonen min og har 100 ubesvarte anrop får jeg panikk. . . Nå håper jeg noen av mine venninner tar hintet, hehe!

– Vinteren. Jeg ser faktisk ingen gleder med vinteren overhodet, noe som kanskje er litt trist siden vi har vinter 80% av året her i nord. Men ikke er jeg ski-typen, ikke liker jeg snø, ikke liker jeg kulde og ikke liker jeg å skrape og koste av bilen. Litt koselig er det jo å gå på tur med kakao og kvikk-lunsj, men sett bort fra det er jeg deprimert resten av vinteren.

– Når jeg får en sang på hjernen som ikke engang er fin. SERIØST! Også går jeg å tenker på den hele dagen, hele uken, hele måneden og bare irriterer meg mer og mer.

– Når jeg står i kø i kassa med 2-3 ting, mens h*n foran har en handlevogn full av varer. Ser h*n at jeg har så lite? Ja. Spør h*n om jeg vil komme foran? Nei. Det er noe av det mest irriterende jeg vet om. . . Kjære deg, du mister bare 1 minutt om du lar meg gå foran.

– Latskap, noe jeg har nok av selv. Jeg irriterer meg selv med å ikke orke å hente ladderen, orke å lage middag, orke å gå ut i bilen. Haha noe så sykt. . .

– Staten og kommunen. Mest fordi de er så elendige på å delegere penger til nye veier, jeg er sikker på at 80% av de som ødelegger bilene sine, gjør det fordi veiene er så utrolig dårlige med hull overalt.

 – Trafikken, ååhåhå den trafikken altså. . . Jeg tror egentlig ikke jeg skulle hatt lappen, ikke fordi jeg er en fare i trafikken, men fordi jeg sikkert har det dobbelte av hva man burde ha i blodtrykk, når jeg kjører bil. Jeg er virkelig en aggressiv sjåfør når noe irriterer meg, men jeg har blitt flinkere i det siste! Før klarte jeg ikke å kjøre en eneste tur uten å bannes over andre, haha. Folk som ligger under fartsgrensen, folk som plasserer seg feil i rundkjøringer, folk som er ustabil på veien, folk som ikke kommer seg opp i fart, folk som senker, øker, senker og øker farten som en annen idiot. . . Dere skjønner sikkert tegningen, haha! Alltid noe å irritere seg over. Også har du jo de som bare rett og slett ikke husker trafikkreglene.

– Oppmerksomhetssyke folk på facebook, instagram og alle andre sosiale medier. Klager, syter og bæser, men med en gang noen spør hva det er, så er det alltid “ingenting”. Åååååååååhå. . . . . .

5 kommentarer
    1. Jeg irriterer meg over mye av det samme selv! Kan spesielt kjenne meg godt igjen i det med å stå i køen i kassa og de oppmerksomhetssyke folkene på facebook.. Blir så grenseløst irritert av sånt, haha 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg