mamma stinstin

Denne helgen er jeg stasjonert hos tante og onkel, for å passe søskenbarnet mitt og hunden deres! Mamma Stinstin for en helg, det kan jo bli morsomt. . . Når skal de ha mat? Når legger de seg? Må de ha frokost? Må jeg passe på at de får dusjet. . .? Haha neida, heldigvis er Martine 12 år så hun fikser det meste selv! Skulle jeg passet en 4-åring hadde jeg nok slitt. Jeg er _veldig_ glad jeg ikke har barn selv! (beklager mamma, men du blir ikke bestemor for om enda 10 år)

Nå er det snart tid for middag! Tina og Thomas kommer innom om en liten stund, og da blir det lasaaagnaaaa på menyen. I morgen har jeg jobb klokken 10, så det blir tidlig kveld på meg. Selv om jeg helst hadde sett at det var frihelg. . . Men da blir neste helg ekstra god når det først er frihelg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg