typisk meg

Endelig fikk jeg pcen opp og tid til å slå litt på tastene! Jeg er snart på tur ut døra og på vei til Lofoten, men tenkte det var greit å oppdatere bloggen når jeg først hadde tid. Blir en laaang kjøretur til Lofoten, i tillegg til at jeg har noen julegaver som må leveres før jeg drar. Jeg er altså så fæl med å utsette alt. . . Så nå sitter jeg altså her, har 1 time på meg før jeg må kjøre og har bøttevis med ting jeg må gjøre før jeg drar. Det er bare typisk meg. . . Når kommer det året jeg har ventet på, året hvor jeg er ferdig med alle julegavene den 1.desember og slipper å stresse 24 timer før julaften?

Hihi, Carina til venstre med tjukkemagen ♥ Hun er èn av mine to venninner som skal ha baby over nyttår! Det blir så gøy ♥

I går var jeg hos Sophie sammen med noen av de andre jentene og hadde en liten jentekveld. Det er så morsomt at uansett hvor lang tid det går mellom hver gang enkelte av oss møtes – så klikker vi bare med en gang vi møtes igjen. Så det var mildt sagt ikke ett eneste stille sekund og på ett punkt suste det så mye i ørene mine at jeg trodde jeg satt inni en av propellene på flyet, haha. Men det var såå koselig og ikke minst koselig å se de “fraflyttede” jentene igjen ♥

 

Vi fikk snakket litt om julen og kom frem til at det blir ut både torsdag, fredag og lørdag – selv om jeg for min del kanskje sparer meg til lørdag, haha. . . Jeg er liksom ikke den største alkisen (selv om jeg tar meg selv i å kunne drikke vin på en onsdagskveld) så èn dag ut i julen tror jeg kommer til å være nok. Selv om jeg frykter at jeg blir dratt med på fredag også. . . Torsdagen er jeg enda hos mamma i Lofoten, så det blir en rolig kveld.

Som vanlig disket mammaen til Sophie opp med verdens beste vegetarpizza! Vegetarkjøttdeig er sinnsykt godt, så hvorfor jeg ikke bare er vegetarianer aner jeg ikke. . . Har vel noe med viljestyrken min å gjøre tenker jeg.

Fikk dere forresten med dere bloggerne på søndag? Jeg må si jeg ble smigret over det fine skjermbildet de la ut av meg ♥ Haha, glad jeg har i alle fall litt selvironi! Så at de tok bilde i fart mens jeg tuter etter militærgutter (haha hva er greia med det liksom) tar jeg ikke så tungt på.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg