kvelden før kvelden

Jeg hadde kanskje feilberegnet litt når det kom til hvilken tid på døgnet jeg begynte å kjøre hit. . . Jeg har aldri lagt merke til at det blir mørkt allerede klokken 2, så etter bare en time på veien var det allerede begynt å bli ganske mørkt. Jeg er jo ikke så glad i å kjøre i mørket, (i alle fall ikke når jeg mangler ett lys) så neste gang blir det litt bedre planlegging.

Jeg kom hjem for ikke så lenge tiden etter å ha vært sammen med jentene i noen timer! Som de gode vennene de er stilte de såklart opp til bilder ♥ Jeg måtte bare true med at vi ikke var venner lengre om de ikke ble med, haha. . . Det var i alle fall utrolig koselig å møte dem igjen og catche litt up. De har selv flyttet fra Lofoten og er ikke så veldig ofte hjemme, så jeg har ikke sett dem på veeeldig lenge! Det er så koselig å tenke på at jeg flyttet fra Lofoten da jeg var 12 år og vi har enda god kontakt og møtes hver gang jeg er her. Akkurat slik jeg husker at jeg håpet det kom til å bli når jeg flyttet!

Haha note to self – å ta bilder i snøkov resulterer ikke i perfekte bilder

Nå skal jeg kose meg med en kopp kaffe og baileys og vente på at gamlingene skal legge seg sånn at jeg får tven for meg selv, haha. Ellers må jeg jo også holde tradisjonen min med å se hele Jul i Blåfjell når jeg legger meg – blir ikke en lillejulaften uten! I år har jeg riktignok tjyvstartet litt tidligere i desember, og må bare se videre fra episode 11. Gooood jul alle søte ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg