jeg blir målløs

Uansett hvor mange år jeg har tilbrakt i Lofoten, blir jeg like forelsket i naturen hver gang jeg kommer over nydelig himmel og utsikt. . .Lofoten ER så vakkert! Og jeg er glad jeg ikke er av de som bare tar det for gitt – for jeg blir virkelig målløs hver gang himmelen brenner eller tåken kommer sigende ned over fjellene. Mange er sikkert bare “vandt med” at vi har nydelig natur, men jeg synes det er fint å sette pris på det når vi først er så heldige.

Disse bildene er tatt på tur ut mot Unstad, som er en plass de fleste av dere sikkert assosierer med surfing. Det er jo sinnsyke bølger der til enhver tid og det hadde visstnok vært noen der å surfet i dag også – haha tenk! Tror jeg måtte fått store summer med penger for å ligge å duppe i vannet midt på vinteren. . .

Etter å ha vært på kaffe på Unstad dro jeg på julebesøk til Borgfjorden. Hver gang jeg er i Lofoten må jeg stoppe innom mine “besteforeldre” her, og julen er jo i alle fall ingen unntak. Jeg fikk vært der med julegave til dem og fikk servert både kake og brus, det skal ikke stå på at jeg ikke spiser nok i julen! Hver eneste jul er jeg sikker på at jeg går opp i alle fall 2kg ettersom jeg faktisk talt spiser meg gjennom den. . . Men i fjor gikk jeg faktisk ned ett kilo, haha! Så jeg er spent på hva denne julen gjør med meg.

Nå venter jeg på at middagen skal komme på bordet. Uansett om jeg nettopp spiste ett rundstykke begynner jeg allerede å bli sulten – så pinnekjøttet blir å gå ned på høykant når det først blir servert! Også må jeg kanskje komme meg ut av fleecen snart, og få håret under kontroll. . . Fleece og håret i dott på julaften, er det akseptabelt? Tenker jeg bytter det ut for kjole og krøller! Jeg må bare mote meg litt opp før jeg går på badet. . . 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg