ett år til neste gang

Da har julefreden senket seg, julestasen er byttet ut med julestas #2 (kosebukse og hettegenser) og jeg skal snart lure til meg kveldsmat. Som sagt – jeg spiser meg gjennom julen og jeg er sikker på at jeg har lagt på meg 3kg bare i dag. Jeg har fått pakket opp alle gavene og er sikker på at om jeg flytter hjemmefra i morgen, så har jeg allerede alt jeg trenger for å overleve! I fjor startet jeg å samle på Green Gate servise og fat, kopper, servietter og eggeglass fikk jeg i år. Med det jeg fikk i fjor er jeg veeeldig godt i gang!

Jeg fikk bare ting jeg trenger i julegave (heldigvis) og har hatt en super julefeiring ♥ Tante og onkel feiret også julen med oss og bestemor i år, så for første gang er hele gjengen samlet i julen! Men når jeg kommer hjem har jeg også noen julegaver som venter, så da har jeg også noe å glede meg til.

Jeg har jo ikke poengtert det tidligere denne uken – men jeg har altså farget håret mitt brunt igjen, for dere som kanskje ikke har fått det med dere. Det var overraskende mange (som jeg omgås med så å si daglig) som ikke la merke til det engang, haha. Det synes jeg er litt merkelig når jeg har hatt nesten helt blondt hår i det siste. . . Likte spesielt godt en kommentar jeg fikk, “æ skjønne jo at du har farga håret. . . men kordan så du egentlig ut før du gjor det?” Her legger man merke til ting! Haha.

Og hvis dere bare aaner hvor mye jeg retusjerer bort den urene huden min for tiden. . . For den har virkelig blitt fæl i det siste. Så, hudlegen neste! Der skulle jeg vel egentlig vært for 2 måneder siden, men når jeg er treg kan jeg ikke skylde på noen andre enn meg selv for at jeg ikke har blitt bedre.

Kjole fra ONENESS og sko HER. (supergode å gå i!)

Haha jeg så dette bildet og bare WOOW så lange ben jeg har! Det er jo selvfølgelig ikke tilfellet i virkeligheten. . . Og man må jo selvfølgelig ha to juleantrekk – ett til maten og ett til gaveåpningen! Kan ikke sitte på gulvet i en ukomfortabel kjole, hehe.

2 kommentarer
    1. Dra til lege, bli henvist til hudlege! Jeg ble det og fikk en “hestekur” med Isotretinoin i 6mnd, har ikke hatt 1 kvise etterpå, og jeg hadde seriøst store kviser og byller i ansiktet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg