til under 200-lappen

Når julaften kan man alltid begynne å glede seg til salget, romjulssalget og nyttårssalget! Nelly har allerede startet, og du finner klær helt ned i 70%. Det er jo ikke verst! Mange har sikkert fått penger i julegave, så da kan dere jo unne dere noen nye klær på salg 😀 Jeg skal i alle fall unne meg litt nytt over nyttår, når jeg har fått penger! Ble ikke store summen jeg fikk i julegave, så da må jeg vente på lønning. Jeg har i alle fall orientert meg om hva som finnes på salget, og har funnet en del til under 200kr! Så her er det mange kupp å gjøre.

____________________________________________________________________________

HER // HER // HER

HER // HER // HER

Disse skoene som har tykk hæl er så sinnsykt gode å gå i! Nå har jo ikke jeg akkurat “hæleben”, jeg som er så plaget med leddene og føttene – men disse klarer jeg i alle fall å gå litt i! Så de kan jeg anbefale. Selv har jeg par nr 3, og de var i alle fall supergode på foten. De jeg hadde på meg i går!

HER // HER // HER


HER // HER // HER

HER // HER // HER


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg