happy new yeeear!

Godt nytt år alle søte! Da var 2014 over (haha ville skrive “over for denne gang”) og vi har gleden av å lese alle nyttårsforsettene folk poster på facebook. For ikke å glemme “nytt år, ny meg” og “endelig starte med blanke ark”-statusene. Som om ikke fyllesyken min var ille nok fra før av, så må jeg altså bli kvalm av sånt også. Man KAN faktisk starte med blanke ark omså den 23.april. . . Skjønner ikke greia med at alle absolutt skal bruke 1.januar som en unnskyldning for å slutte å røyke, starte å trene, kutte ut godteri og bli et bedre menneske. Bare på trass skal jeg ikke starte eller slutte med noe som helst fra i dag av!

Nyttår feiret jeg hos Tina og Thomas sammen med hele gjengen! Mange av jentene var riktignok savnet, men vi var folk nok. Jeg hadde det i alle fall SUPERgøy, kanskje til og med litt for gøy når jeg tenker meg om. . . I dag skulle jeg såklart ønske jeg gjorde som i fjor på nyttårsaften, var sjåfør. Men jeg kan kun skylde på meg selv, og jeg kan vel trøste meg med at jeg har lært – og nå blir det noen måneder uten alkohol! Jeg fikk også lånt blitzen til Mathea, så det ble tatt maaasse bilder! Heldigvis for meg 😀 Og guttene som vanligvis er veldig blogg-sky, har endelig gitt meg lov til å poste bilder av dem – alle sammen! Det er bra sykt.

åååååh fine Brutusen ♥

hahaha dette bildet eeer så morsomt

3 kommentarer
    1. Heisann! Jeg så på siden din her at du har vært i New York. Kunne du tenke deg å dele dine New York-tips med VisitNewYork.no gjennom et lite intervju? Send meg en epost! Med hilsen Beate.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg