voksenlivet?

Denne uken har jeg hatt den sykeste døgnrytmen – men på en god måte! Har stått opp mellom 5 og 7 hver eneste dag, og da har dagen min startet. I dag var det desidert tidligste da, kl 5. . . Det var i vel tidligste laget for meg etter bare 3 timer med søvn, men da var jeg lys våken. Haha det er så sykt merkelig at jeg har våknet av meg selv hver eneste dag, også så tidlig?? Har heller ikke hatt særlig med powernap, 1 time i går og litt dupping på sofaen for noen timer siden. Føler meg greit voksen! Eller kanskje bare gammel. . .?

I natt var også det seneste jeg har lagt meg på nesten en uke – klokken 2 traff hodet puta etter en ekstrem lang dag med alt for mange timer. Merkelig etter mange dager hvor jeg har vært langt inne i drømmeland når klokken har vært 12. Men jeg fikk plutselig et kick og fikk for meg at jeg skulle ha skrivepulten fra det andre rommet mitt, over på soverommet. Så da var det bare å finne verktøyet frem klokken 12 og begynne å demontere. Men det ble jo så bra til slutt da!

Så nå har jeg en plass å sitte når jeg blogger! Når jeg får meg ny pc vel og merke. . . Jeg har to pc’er jeg har brukt, men begge er 5-6 år gamle og har sluttet å funke. Så nå sitter jeg basically uten pc, veldig upraktisk når man har blogg og planlegger å bli flinkere å blogge. Men jeg skal få feriepengene mine snart, så da blir det heldigvis ny pc på meg. Det blir godt etter flere år med gamle pcer som bare fungerer halvveis!

Også har jeg endelig fått montert opp skriveren min som har stått i eske i flere måneder på grunn av plassmangel. DEN gleder jeg meg til å bruke! Haha merkelige gleder jeg har i livet, gitt.


2 kommentarer
    1. Åh, så heldig du er som har en skriver som faktisk funker! Blir godt med ny pc da, er så kjedelig når noe man bruker ofte ikke fungerer som det skal 🙁 God helg, Stine Mari!

    2. Marie Svardal: ja jeg har leeenge ønsket meg skriver – så heldigvis fikk jeg hos pappa:D veldig glad for det! og det med pcen er dødskjipt:( spesielt når jeg har blitt så “gamete” i det siste haha.. god helg til deg også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg