må man, så må man

Er det galt av meg å sitte å håpe på at været skal bli fem hakk verre i løpet av kvelden? Haha jeg er så glad i uvær at det hadde ikke gjort meg noe som helst om det hørtes hakket mer i veggene. . . Men da skulle jeg vel helst sittet i Lofoten nå!

Jeg har brukt noen timer hos Tina og Thomas på å spille – siden pcen min tok kveld har jeg ikke hatt noen pc å game på på nesten en uke. Godt de har en stasjonær pc her i huset som kan benyttes! Men jeg må vel bare bite i det sure eplet og kjøpe meg en ny. . . Jeg er såklart veldig takknemlig for at det er januar, og salg! Haha.

Ellers har jeg bestemt meg for at januar – det skal bli min måned bloggmessig. Jeg har tenkt å bli flinkere ikke bare til å oppdattere, men skrive om ting dere ønsker jeg skal skrive om. Så, noen ønskeinnlegg? Jeg skal også bli flinkere å trene, ikke bare fordi jeg ønsker å gå ned i vekt, men fordi legen min anbefalte meg det siden jeg er så plaget med ledd og mage. . . Så da er det bare å tørke støv av medlemskortet mitt som har ligget utbrukt i et halvt år – og komme seg opp av sofaen! Jeg kjenner motivasjonen ikke har halvveis på plass engang. . . Men må man, så må man. Og skal jeg nå målet jeg har satt meg før sommeren – så er det bare å starte!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg