mine reiser

For andre bloggere må det nok mer enn bare ett innlegg til for å dokumentere alle reisene, men for meg er det nok med ett! Jeg har vært i Finland også, da jeg var yngre. Dessverre har jeg kun bilder i ekte fotopapir av det, som jeg ikke aner hvor befinner seg. . . Håper dere liker sånne type innlegg ♥

2004 – Tenerife
Min aller første sydenferie! Jeg dro med pappa, småsøskene mine og stemoren min. I og med at jeg var ganske lita da, er det smått jeg kan dokumentere fra den ferien med tanke på shopping, severdigheter og spisesteder. Men jeg husker det var stort å få dra til syden! Og det var den ferien jeg gikk i søvne ut av hotellrommet, ut branndøra og der ble jeg stående i bare nattkjolen. Og som 9-åring er det ikke stort man kan på engelsk, heldigvis betyr hjelp så å si det samme på norsk og engelsk! Haha ganske komisk å tenke tilbake på, men der og da var det ikke annet enn skummelt, siden det var en nattklubb i enden av branntrappen. . .

Haha pena!

2010 – Italia
Min andre “første sydenferie”, haha. Her kan jeg huske litt mer, men samtidig var dette en uke som gikk veldig fort. Jeg dro med alle damene i familien, på mamma’s side. Det var en veldig koselig tur, som jeg håper vi gjentar snart! Jentetur er koselig, uansett om det er med familien eller venner. Italia er fint, og jeg husker at jeg koste meg glugg ihjel ved både bassenget og på stranden. Shopping ble det også en del av, da det var et HUGE marked rett ved hotellet den uken vi var der. Dit vil jeg igjen!

2011 – Danmark
Klasseturen vår i førsteklasse ble til Danmark. Og FOR en fin tur! Danskebåten kan virkelig anbefales, i alle fall om du er 16 år og med masse venner, haha. Neida, jeg kunne godt dratt på venninnetur til Danmark nå også, for det var superkoselig. Når man er mange sammen på tur blir det jo mer å gjøre, da man kan velge å slappe av på lugaren med noen om man ønsker det, eller besøke baren med de som ville det. Danmark var også veldig fint, så det var ikke første og siste gangen jeg dro dit!

2014 – Stockholm
Jeg tenkte egentlig å droppe å nevne Sverige, for det er jo så nært og jeg føler egentlig ikke det kan kalles reise. . .? Jeg har jo vært i alt av nordlige plasser som finnes liksom. Men Stockholm er jo litt lengre unna, haha. . . Stockholm er fint! Og jeg husker enda sjokket som kom da jeg merket været der. HALLO! Det var som å reise fra nordpolen og lande i Spania bare en time etterpå.

2014 – Tyrkia, Alanya
Dette var en fin tur! Med min beste venninne of all times. Sett bort fra alle de irriterende tyrkerne. . . Man skulle tro det var tradisjon der å oppdra guttene sine til å sikle etter nordiske jenter. Men det la heldigvis ingen demper på ferien! Jeg storkoste meg med sol, god mat (sikler enda etter en skikkelig skinke/ananas-pizza fra tyrkia. . .) og BADING! Ah, som jeg skulle ønske det ble en sydentur i år også. . . Men hvem vet, kanskje det blir en tur til varmere strøk til vinteren?

Er det bare meg som er lite bereist? Jeg føler at i forhold til andre på min alder, så er min reisekatalog minimal. . .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg