what’s in my purse?

Vesken min må være det kjedeligste i verden. . . Veskene til andre bloggere ser alltid så ryddige og danderte ut, så jeg mistenker jo at de kanskje pynter litt på hva som er oppi den. Så – jeg tenker å gjøre det motsatte! Nemlig vise nøyaktig hva jeg har i vesken nå. Det er jo mulig jeg er veldig unormal og at veskene deres faktisk er så ryddige. . . Min veske derimot er alltid stappfull og jeg har aldri lukket den, haha. I tillegg til dette har jeg noen regninger og andre brev. . .

Sminkevesken min er alltid med meg uansett hvor jeg drar, selv om jeg sjelden får bruk for den. Men det er greit å ha – just in case!

Jeg var på bikbok forrige uke og har liksom ikke fått tatt posen ut av vesken. Men nå fikk jeg endelig en unnskyldning til å pakke ut! Og den grå kosebuksen min, jeg har aalltid en kosebukse i nærheten. Supert å kunne skifte når jeg føler det blir litt for stivt med trang bukse!

Deodorant, tamponger, antibiotika, èn sokk og te??? Haha greit med èn sokk i reserve liksom.

Harddisk, adapter, håndkrem, varmekrem, sminkefjerner og kosetøfler. Alt dette er jo ting man plutselig får bruk for. . .?

Nå er jeg nyskjerrig på hva DERE har i veskene? Er det bare jeg som har en merkelig kombinasjon av ting man virkelig ikke trenger, og trenger? #iminveske

4 kommentarer
    1. Hello, jeg mistenker også at de pynter litt på sannheten. I hvertfall er jeg ganske lik deg. Full veske, ikke helt kontroll og har med meg sminken selv om jeg sjeldent for tid til å fikse på den like vel!

    2. Hahah, du er ikke den eneste som har mye tilfeldig i vesken. Jeg har to tyggispakker, og jeg liker ikke tyggis engang?? Fin veske du har 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg