konkurranse!

Siden jeg har hatt en aaalt for lang periode borte fra bloggen, tenkte jeg å holde en konkurranse som plaster på såret. Når jeg tenker meg om er det ganske lenge siden sist jeg hadde konkurranse også – så da passer det jo fint! Dette blir to premier, en førstepremie og en trøstepremie. Jeg synes selv det er morsomt å være med i konkurranser hvor det er to premier, for da er det jo enklere å vinne i alle fall noe! Om det blir mange påmeldte er det større sjanse for at jeg har flere konkurranser, så jeg håper så mange som mulig melder seg på 😀

PREMIER:
1 premie – 2pk vipper, hårdoughnut og og 2pk solkrem.
2 premie – 2pk solkrem, negler og osis. 

FOR Å DELTA:
– Kommenter innlegget med navn og epost (kun 1 kommentar per person)
– Lik siden min på facebook HER

Og del gjerne innlegget med “liker” knappen under her 🙂 Da er det også større sjanse for flere konkurranser! Jeg avslutter konkurransen den 31.januar 😀

39 kommentarer

Siste innlegg