dagen min – time for time

Jeg har sett flere bloggere ha sånn “dagen min – time for time” innlegg og tenkte det kunne være morsomt å prøve! Det var helt til jeg innså at. . . Wow jeg har et ensformig og kjedelig liv, haha. Denne dagen var i alle fall ganske kjedelig og vanlig. MEN – jeg dokumenterte den uansett! Så godt jeg klarte i alle fall. Haha skulle såå ønske jeg også hadde et spennende liv med frisør, negler, vipper. . . Eller kanskje jeg bare skulle spart innlegget til jeg faktisk skulle noe sånt? Og lagt alt til samme dag kanskje. . .

08.00
Våknet jeg helt plutselig. Tenkte for meg selv at det var vel tidlig, så jeg la meg ned for å sove igjen.

10.00
Våknet jeg for andre gang og så at Tina hadde spurt om jeg var våken for en halvtime siden, da var det plutselig OK å stå opp. Haha jeg  føler alltid det er greit når jeg ser andre er våkne og har skrevet til meg. . . Hadde ikke hun sendt meg melding hadde jeg nok sovet litt lengre.

11.00
Var klærne på og jeg var på tur til Kongsvik! Kom på at jeg hadde med meg kameraet og bestemte meg for at jeg skulle lage dette innlegget.

12.00
Jeg ble satt i arbeid av sjefen. De skal begynne å selge tacovårruller og jeg måtte ta bilder!

12.30
Ble såklart belønnet med mat så da ble det frokost på meg. Og NAM noe sååå sinnsykt godt!! Tacovårruller er noe av det beste jeg har smakt. Om du plutselig er i nærheten av Best Kongsvik må du stoppe innom å prøve!

13.00
Thomas var også veldig fornøyd med å få kotelett til frokost. Det skal de også begynne å selge! Haha hør på #1 fan av Best Kongsvik. . .

13.30
Fikk testet hvor smart jeg er med litt korttriks. 

14.00
Hadde kosetid med Tina og Brutus, fiiiiineste gullet i verden! 

15.00
Hjalp Tina med retur av blad. Var dritlei når vi var ferdige med det, men ble heldigvis belønnet med en flaske vann. (pjuh)

15.30
Var enda i Kongsvik og på dette punktet begynte jeg å vurdere å dra hjem. . . Men – så fikk jeg egen pult! Så da var det bare å hjelpe til med enda mer papirarbeid. . . Jeg reflekterte da litt over hvor mye papir vi mennesker egentlig bruker. Jeg mener, kunne vi ikke laget dataprogrammer til det meste vi bruker ark til?

16.30
Eeeendelig ferdig i Kongsvik! Jeg dro på butikken med bestemor og kjøpte frukt og vaniljesaus i god tro om at jeg skulle orke å lage det med en gang. Dro til Tina og Thomas igjen og spiste heller et stykke pizza. 

17.30
Jeg fikk endelig på meg litt sminke. Hvorfor jeg orket å gjøre det så sent skjønner jeg ikke. . . Ikke hadde jeg noen å pynte meg for og ikke skulle jeg gjøre noe spesielt, haha. Men jeg fikk i alle fall bilde til bloggen? 

18.00
Vi begynte å spille. 

20.00
Vi spilte enda. Men jeg fikk presset inn litt tid til å lage meg en skål med nudler.

21.00
En liten pause fra spillet, og jeg fikk tid til å skjære opp litt frukt. 

23.00
Kom hjem til den fine kontorplassen min og startet på innlegget! Som tok litt lengre tid enn jeg hadde trodd. . . Jeg er så sinnsykt lei skolepc nå. Og jeg skjønner at slike innlegg skal jeg spare til dager hvor det er mer action, haha. . .

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg