en favoritt

Denne lørdagen startet tregt, enda etter 8 timer med søvn klarte jeg ikke dra meg opp av senga, haha. Så jeg har ligget i senga å sett Grusomme meg, for en fin film! Jeg har jo lenge hatt inntrykket av at nåtidens barnefilmer bare er tøv, men nå er jeg overbevist om noe annet. Så nå blir det mer barnefilmer fremover! Jeg er jo storfan av alle de gamle filmene jeg selv har vokst opp med, men kanskje jeg klarer å slippe flere av de nye inn i varmen nå. Grusomme meg ble i alle fall en favoritt!

Nå moter jeg meg opp til å sminke meg og ordne håret. Det tar jo så lang tid og jeg klarer bare ikke å komme meg opp fra senga. . . Men her kan jeg jo ikke bli liggende i hele dag, så er vel bare best å hoppe i det. Jeg må uansett dra å kjøpe ny varmeovn siden den jeg har på rommet sluttet å funke i går. Så nå har jeg tent alt av lys jeg har her for å få det i alle fall litt varmt. . . Åh, de små tingene man aldri ser for seg skal bli ødelagt 🙁

Bilder fra i går!

Fredagskveldene har blitt så mye mer koseligere etter at Mitt Dansecrew startet, siden Sophie er med har det blitt obligatorisk å få det med seg. Så i går så jeg på med Martine B, Carina og Ida! De to sistnevnte er venninnene mine som er gravide, ikke lenge igjen nå 😀

8 kommentarer

Siste innlegg