i motsetning til…

Startet dagen med middag på gründer sammen med Carina. Hun spanderte mat på meg så da kunne jeg jo nesten ikke si nei, haha.  Godt å ha en gravid venninne som har lyst på masse godt hele tiden! Kyllinggyrosen på Gründer er en stor favoritt, og jeg tror nesten jeg må lære meg å lage det selv snart. SÅ godt! Så ble det milkshake til dessert. . . Så mye usunt betyr nesten at på mandagen blir det en tur på flex, selv om jeg kjenner meg selv godt nok til at det mest sannsynlig ikke blir å skje.

Etter et par timer der dro jeg til Ida og kjæresten å spilt MIG! Et spørsmålsspill som jeg ikke klarte å få seier i, men det var morsomt uansett. Det er utrolig hvor mange urelevante spørsmål som finnes i silke spill, hvordan skal normale folk vite hvilken japaneser som er rikest liksom?? Eller hva som er nr 2 i periodesystemet??

Nå er jeg på besøk hos Martine og kjæresten! Skal si jeg har klart å hatt en vel så sosial dag, i motsetning til hva jeg vanligvis bruker å ha. Er godt når flere av vennene mine er edru på lørdagskvelder, da føler jeg ikke presset til å drikke – og kan heller være sosial uten alkohol!

9 kommentarer

Siste innlegg