fjortisforelskelse

Denne søndagen har vært skikkelig søndag, skikkelig slapp dag som jeg har brukt på å se tre filmer. Jeg ser den tredje nå, Max Manus. Jeg har hatt crush på Aksel Hennie i flere år og blir så hjertens forelsket hver gang jeg ser han, haha! Han virker bare som en god mann, tvers gjennom.  Til tross for dette har jeg enda ikke klart å få sett Hercules. . . Og attpåtil er jeg forelsket i the rock – hvor gir det da mening at jeg ikke har sett filmen? Det er bare for dårilg av meg. . . Når  vi snakker om the rock, har dere sett smilet hans?? Jeg blir skikkelig teit og forelsket når jeg ser filmene han legger ut på instagram og han smiler, jeg smiler og småfniser som en annen 14-åring av det, haha!

Ellers har jeg brukt noen time på nelly (as usual) og nettshoppet litt denne fine søndagen. Det er jo som oftest søndagene jeg bruker på å shoppe, så hvorfor ikke. Lysene fra voluspa er bare helt amazing, de må dere prøve! Dufter himmelsk (i alle fall crisp champagne) også varer de en evighet. Har to lys nå som nettopp ble nedbrente, og de kjøpte jeg vel for 3-4 måneder siden?

1. Topp fra Sisters Point / 2. Lys fra VOLUSPA / 3. Topp fra NLY Trend / 4. Klokke fra NLY Accessories / 5. Kjole fra NLY Trend

Og når vi først er inne på dette med klær og shopping så lurer jeg på – er det av interesse for dere å kjøpe klær av meg? Jeg har så alt for mye klær og sko nå og trenger å kvitte meg med en del. . . Derfor har jeg vurdert lenge å legge ut på bloggen, men orker ikke om det ikke er interesse for det. De fleste klærne mine er i str M og L, og skoene mine er str 38-39 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg