klær og sko til salgs

Jeg har alt for mye klær og trenger å bli kvitt noe av det! Så da tenker jeg det er like greit å legge på bloggen. Det meste er enten ubrukt eller brukt kun 1 gang, så alt fremstår som nytt. Grunnen til at jeg har så mye ubrukt er rett og slett fordi jeg er for lat til å sende i retur, haha. . .

Hvis du er interessert i noen av klærne, sender du epost til [email protected] og merker eposten med “salg på bloggen”. Legg også ved bilde av det du ønsker å kjøpe. Om klærne må sendes dekker du frakten, en kjole vil for eksempel komme på 60-80kr i frakt, mindre klesplagg blir noe rimeligere 🙂 Om flere er interesserte blir det høystbydende som får plagget.

_____________________________________________________________________

Alle tre er aldri brukt.
150kr per stk 

Den rosa kjolen er brukt 1 gang, de andre er ubrukte. Den blå er noe liten på størrelse, og det følger med et brunt belte til den. 
150kr per stk.

Denne jakken har jeg aldri brukt siden den dessverre var for lang i armene. . .
Nypris var 699kr, str L.
450kr 

Det hvite skjørtet er aldri brukt.
50kr per stk. 

Skjorte 1 100kr / Skjorte 2 50kr / Skjorte 3 50kr

Alle skoene er aldri brukt.
150kr per stk. 




10 kommentarer

Siste innlegg