orden i papirene

I går kveld planla jeg jo tidlig kveld, men det resulterte heller i at jeg klokken 3 tok fatt i alt av gamle regninger og sorterte til regnskapet mitt, haha. . . Jepp, det kan se ut til jeg virkelig er mest produktiv om natten! Men jeg tenkte at om jeg gjorde det da, så kunne jeg heller sove lengre. Så nå har jeg litt mer orden i papirene, har gjort klar for papirene for 2015 og lovet meg selv at jeg skal prøve å ha orden i hele år!

Så har jeg pakket ned litt sko som skal sendes, mens jeg har sett bloggerne! Så i neste uke får jeg sendt avgårde de første pakkene. Jeg må si jeg er imponert av meg selv, jeg er faktisk motivert til det meste om dagen! Nå venter jeg bare på motivasjon til å trene. . .

. . . Så for å få litt mer treningsmotivasjon så jeg på litt nye treningsklær! Det har alltid fått motivasjonen min på topp, nye treningsklær. Så i stedet for å kjøpe meg nye sko, kjoler og jakker – så blir jeg nok å kjøpe meg nye treningsklær snart. Nike er, og vil nok alltid være, mitt favorittmerke når det kommer til treningssko. Jeg bruker de både til hverdags og trening, og jeg elsker dem! Jeg har to par free run fra før av, men det ene tar snart kveld, så da må jeg bestille et nytt par. Lunarglide bruker jeg når jeg løper, siden det er best demping i dem. De anbefaler jeg veldig! Röhnisch er favoritten blant treningstights, og jeg har sikkert 10 par i forskjellige modeller. I love!

1. Nike Free / 2. Nike Lunarglide / 3. Nike Free / 4. Tights fra Röhnisch / 5. Tights fra Röhnisch / 6. Tights fra Casall

4 kommentarer
    1. Ååååh, jeg har så sykt lyst på deg… 😀 Men, jeg skal ikke mase mer om en date nå altså… Lover 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg