ting du ikke visste om meg?

Jeg har tidligere hatt veldig mange innlegg med “ting dere ikke visste om meg”, men nå begynte det å bli en stund siden. Så jeg har samlet litt rare fakta, og litt mer “kjedelige”. Håper uansett dere synes det er morsomt å lese slike innlegg!

__________________________________________________

– Jeg er kronisk på å vaske hendene. . . Jeg vasker sikkert hendene 50 ganger om dagen. Bare jeg får ett eller annet på hendene, en dråpe brus eller syltetøy, må jeg vaske dem. Det holder ikke bare å tørke eller slikke det av. Jeg klarer heller ikke å se for meg et do-besøk uten å ha vasket hendene, mens jeg har venninner som fint kan droppe det om de bare har tisset. Er det bare jeg som er helt ekstrem, eller er jeg normal. . .? Haha jeg klarer visst ikke å finne ut av det 🙁

– Om jeg er på en nettside som jeg synes er rotete eller bare rett og slett stygg, så klarer jeg ikke å bestille noe fra den. . . Uansett om det er superbillig, jeg klarer bare ikke. Om det er en blogg eller nyhetsside som er rotete, så klarer jeg ikke å besøke den flere ganger.

– Da jeg gikk førsteåret på VGS var jeg så glad i kontaktlæreren min at jeg bare hadde 7 dager med fravær hele skoleåret! Han ga meg rett og slett motivasjon til å være på skolen, og når jeg var syk hadde jeg dårlig samvittighet fordi jeg så gjerne ville være der og lære. Så, det har veldig mye å si hvilken lærer man får! For andre og tredjeåret var jeg mildt sagt mindre motivert. . .

– Jeg har hatt to katter, da jeg var mindre! En da jeg enda bodde i Harstad (var vel 4-5 år?) så fikk jeg en ny da vi flyttet til Lofoten, da jeg var 6 år. Begge het Nøste! Veldig oppfinnsomt å bare kalle katt nummer to det samme liksom, haha. Jeg er ekstremt glad i dyr da, så eneste grunnen (i mitt hode) til at jeg og pappa ikke har katt nå, er fordi han er allergisk.

– Jeg eelsker uvær! Det er nesten det fineste jeg vet, så lenge jeg er innenfor husets fire vegger da. Er ikke noe mer koselig enn å tenne masse lys, balle seg godt inn i teppet og høre at det river i veggene!

– Noen samler på frimerker, steiner og lys – jeg samler på DVDer! Ikke i den forstand at jeg ber om å få gamle og ødelagte filmer hos vennene mine, men jeg elsker å bestille serier og filmer på DVD. Og har jeg den første filmen – så må jeg ha etterfølgerne også. . .

– Dette er den tredje bloggen jeg har. Jeg startet å blogge på blogspot i 2008/2009, men den slettet jeg. Så opprettet jeg stinemarik.blogg.no (som enda finnes, gud bedre. . .) som jeg også slettet, før jeg startet denne. Angrer på at jeg ikke bare åpnet sistnevnte tidligere, i stedet for å lage denne. Er jo enklere å huske den bloggadressen, i forhold til denne.

Ett av mine heldige bilder fra 2011! Åj det er lenge siden. . .

2 kommentarer
    1. Rotete nettsider blir for mye for meg å 😉 haha!! Må være “ren og oversiktelig” syns jeg 😉 Behagelig å se på !! 😉
      Håper du får en fiiiin dag søte deg! Klems <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg