ta igjen det tapte

Dere som har lest bloggen min en god stund husker kanskje hvor opphengt jeg var i Hotel Cæsar en goood stund? Nå har jeg ikke sett det siden før sommeren og har over 150 episoder å ta igjen. . . Så, dette har jeg altså startet på nå, å ta igjen det tapte, haha. Jeg skjønner jo kanskje at det er en tapt sak, siden jeg allerede har prøvd på det 5 ganger det siste halvåret. Men jeg har savnet å få min dose med tv-drama, så jeg får bare give it a go!

HAHA dette bildet! For fem år siden levde jeg meg skikkelig inn i Hotel Cæsar altså. . .

Meen det ble såklart en titterunde på nelly også, siden jeg (i mitt hode) trenger nye klær. Jeg mener, jeg har jo tross alt tømt så å si hele klesskapet mitt for gamle klær – og da er det jo plass til litt nytt! Så her er noe av det som står på ønskelisten, jeg får penger på fredag og da er det vel stor sjanse for at det meste forsvinner relativt fort. . . 

1. fra ICHI / 2. fra B.YOUNG / 3. fra VILA

1. fra VILA  / 2. fra NLY TREND / 3. fra ONLY

1. Air Max 90 / 2. Air Max Thea

4 kommentarer
    1. hm, ditt hode sier mer klær…….. mitt hode derimot – sier noe helt annet…… 🙂 tror du er enig …. sånn egentlig

    2. har tenkt på en ide som kom fra en som hadde gått den harde veien; “hvordan er egentlig virkeligheten bak bloggen”, en dokumentar om hvordan livet er i kjølvannet til en som blogger, er opptatt av å se på tv/pc, ikke rydde etter seg (glass, tallerken, søppel, klær, annet), ikke hjelpe til (oppvaskmaskin, ta ned klær, vaske, støvsuge), eller ta en dag samm3n med småsøsken (noe jeg tror småttisene ville satt pris på), Tror en som blogget om alle ting, hjelpe til, besøke besteforeldre, hjelpe andre, ta en dag med småsøsken, og ikke bare sminke og klær – ville slått an, da ville folk hatt større respekt…. kanskje voksne kunne blitt hekta på å lese bloggen. Nytt publikum, større kjøpekraft.

    3. Så kjempekoselig blogg du har, og så mange kjempefine og koselige bilder 🙂 Jeg har vært statist på Hotel Cæsar flere ganger jeg. Første gangen var jeg statist som hore. Det var når figuren Svein Krogstad hadde samfunnstjeneste, og hadde ansvar for Holger. Da fikk han tak i en hore til ham 🙂
      Så har jeg vært statist i lobbyen og i restauranten flere ganger. Den siste gangen jeg var statist var jeg statist som misjonær, og hadde replikker. Jeg kom hjem til Storm med et brev fra Cecilie Dahr som var i Etiopia.
      Ønsker deg en kjempefin kveld 🙂
      Hilsen Toril

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg