bare løgn

I natt fikk jeg nesten 13 timer med søvn, og for å ikke få dårlig samvittighet over at jeg har sovet bort lørdagen – sier jeg til meg selv “it was much needed”. Noe som såklart er en løgn. . . Jeg har sovet i gjennomsnitt halve uken til sammen, vil jeg tro. Så å si at jeg virkelig trengte 12 timer søvn i natt er løgn. Men godt var det! Og jeg er jo ikke typen som sliter med å sovne om kveldene, selv om jeg sto opp for 6 timer siden. Så det er en guds lykke i alle fall!

Nå venter jeg egentlig bare på at Tina skal våkne fra powernap så jeg kan dra bort til henne. Jeg blir nok ikke å drikke denne helgen heller, har vært godt med en alkoholfri måned – siden jeg vet at februar blir det verre med. . . 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg