for siste gang

Nå begynner det å bli noen dager siden jeg sist oppdaterte, men jeg har trengt å bare legge bloggen litt bort for noen dager. Jeg er for tiden hos mamma i Lofoten, dro hit tirsdag og drar hjem igjen i morgen. Til min flaks kom faktisk Eila og Emilie hjem i dag – så vi skal en tur på peppes om en halvtime! Blir godt å se jentene igjen ♥ For første gang på lenge blir kameraet med meg ut døra, til tross for det dårlige været. Det er en forferdelig vind her og jeg venter bare på den store stormen som er meldt til helgen. . .

____________________________________________________

Jeg stikker egentlig bare innom for å minne dere på bloggerne i kveld på TV2 Bliss klokken 21.30! Tror dette er siste episode jeg er med i, og jeg gleder meg til å se! Jeg husker jo aldri det som blir filmet eller hva som blir sagt, så jeg blir like overrasket som dere når jeg ser det på skjermen.

Men jeg har i alle fall hatt det veldig morsomt med den filmingen Sophie har tatt meg med på, og å få møte de flinke folkene som står bak bloggerne. Hadde jeg ikke bodd så langt nord hadde jeg nok hatt lyst til å drevet med TV, det har vært en drøm for meg siden jeg var veldig liten! Startet vel med at jeg ville være skuespiller i Hotel Cæsar, haha. . . De små drømmene, dere! Nå, etter å ha fått være med på filming og opplevd litt av hvordan ting fungerer, så kunne jeg vel egentlig tenkt meg både foran og bak kamera. Helst foran såklart, hehe!

Haha pena som venter på mat

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg