helt naturlig

Etter nesten fire timer på veien har jeg finnet ut at jeg ikke er så særlig glad i å kjøre bil likevel, og spesielt ikke i dårlig vær og føre. . . Men det gikk greit og jeg har kommet meg frem! Nesten frem i alle fall, haha. Stoppet i Kongsvik hos Tina og Thomas klokken halv 6 og her ble jeg altså værende. Har ikke planer om å være her så veldig lenge siden jeg helst vil komme meg til byen før uværet kommer, så det er ikke lenge til jeg må ut å kjøre igjen.

Og når man sitter i bilen i fire timer er det jo helt naturlig at man begynner å tenke over hver en minste merkelige ting. . . Jeg mener, har noen tenkt på hvor smal veien egentlig er, og hvor små marginer det er på hver side og mellom hver kjøreretning? Ellers blir jeg alltid like fascinert når jeg begynner å tenke hvordan en bil er bygd opp, og hvor merkelig det egentlig er at masse dingser satt sammen til en motor kan få alt til å fungere slik det gjør.

3 kommentarer
    1. ha en god helg 🙂
      Gå gjerne inn på bloggen, besøk gjerne Facebook siden vår, trykk liker og del. Vis du er i mot mobbing 🙂
      Følg oss gjerne på bloglovin og, finner knapp du trykker på, på høyre side av bloggen.
      Du finner link til Facebook siden på bloggen under; Facebook
      – Takk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg