it’s a boy!

Endelig har jeg vært på en sammenkomst og husket kamera, så da blir det første blogginnlegget på over en uke. Jeg fikk ikke tatt bilder av alle samlet, mest fordi jeg presterte å ta med meg 50mm linsen, og da måtte jeg gått inn til naboen for å få alle med på samme bilde. . .

I dag hadde vi babyshower for fine Carina som venter en liten gutt om litt over en måned! Det var superkoselig, og enda koseligere å se reaksjonen hennes da vi hoppet frem og overrasket henne. Så da ble det noen timer med kakespising og kos, morsomt når det er sjelden at vi er mange samlet samtidig. Og selv på en søndag var det ikke så ille å presse i seg kake! Glad inntaket i går ikke ble så alt for ille, haha.

Så nå har Pia en gutt, Sandra har en gutt og Carina får altså den tredje til samlingen. Det blir koselig!

Jeg hadde jo store planer om å lage bleiekake, så det gjorde jeg altså. Det jeg hadde glemt, var å sjekke hvordan man egentlig lager en bleiekake. . . Gummistrikk er kanskje en fin ting å ha, sånn at bleiene faktisk holder seg sammen. Men jeg fikk hjelp av fire hender – så da gikk det på et vis, haha! Neste gang jeg foreslår å lage noe nytt, så skal det forskes på hvordan det gjøres. . .

4 kommentarer
    1. Så kjempekoselig, og kjempeflotte bilder du har lagt ut 🙂 Håper dere hadde det koselig.
      Ønsker deg en kjempefin onsdag 🙂
      Hilsen
      Toril

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg