1 og 3 år siden

Det er morsomt med blogg når man lurer på “hva gjorde jeg for nøyaktig et år siden og hvordan så jeg ut?”. Jeg har vel sikkert ikke sånne tanker så mye mer enn folk som ikke har blogg, men i dag lurte jeg litt. Så da jeg sjekket opp 18.02.14 fant jeg ut at April var hjemme og vi var hos henne for å spise wok – og i år på samme datoen er hun også hjemme! Haha litt tilfeldig det da. Jeg hadde heller ikke startet å stripe håret, så likt den dag i dag hadde jeg brunt hår da også.

Så ble jeg enda mer nysgjerrig og lurte på hva jeg gjorde i 2013, men da hadde jeg mistet laderen til kameraet og hadde ikke tatt bilder. . . MEN, i 2012 derimot! Haha nok en gang hadde jeg brunt hår da. . . Det var en lørdag så jeg drakk, og nok en gang var vi hos April haha. Jeg synes vel kanskje at jeg har forandret meg litt, men kanskje ikke så veldig mye?

Nå skulle jeg vel egentlig postet bilder fra i dag, meg jeg har faktisk gått sminkefri siden lørdag (klapp klapp) så det utgår med glans. Forhåpentligvis får jeg smurt meg inn med smørje i morgen, så da får jeg tatt bilder.

Så ble det litt shopping på nelly, denne gangen ble det kun hverdagsklær siden jeg har bestemt meg for å kutte ut unødvendig shopping. Så kjoler, høyhæler og andre pynteting blir kun kjøpt når jeg skal noe spesielt!

Cardigan fra ONLY / T-shirt fra NLY TREND / T-shirt fra NEW LOOK / Cardigan fra ONLY / Jakke fra VERO MODA

3 kommentarer
    1. Kjempefine bilder, og det er kjempegøy å se tilbake på bildene senere . Kjempefine klær 🙂 Synes bloggen din er kjempefin, og du har nok fått meg som din nye faste leser nå ja 🙂
      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg 🙂
      Hilsen
      Toril

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg