takk gud for airbrush

Hei og god helg! Akkurat nå sitter jeg hos Tina etter å ha vært i byen med henne, først med henne hos frisøren før vi tok en tur på cafè. Er lenge siden jeg har vært i byen nå, så det var koselig! Selv om hele Harstad har blitt en eneste stor skøytebane over natta. . . Men jeg skal vel ikke klage, mildvær betyr at snøen forsvinner fortere – and me like!

I kveld skal jeg i bursdag til en venninne som ble 21 år i dag, alle jentene (de få som er igjen i byen, haha. . .) skal samles og jeg gleder meg virkelig til en skikkelig kosekveld før vi drar på byen. Jeg skal legge meg å sove noen timer nå, sånn at jeg er uthvilt til i kveld. Jeg har vært våken i hele natt siden jeg av en eller annen grunn fant ut klokken 4 at det var best sånn. Gudene må vite hvorfor, det var i alle fall ikke smart. Men jeg fikk i alle fall god tid da, så jeg har sprayet meg med selvbruning, lakket neglene, allerede dusjet OG krøllet håret ferdig til i kveld. Så eneste jeg har å gjøre er å sminke meg igjen når jeg våkner! Litt produktv har jeg i alle fall vært.

I dag er en sånn dag hvor jeg priser gud for at airbrush finnes så jeg kunne skjule flekken jeg hadde i panna, på nesa og kinnet. Jeg skjønner ikke hvordan man får flekker når man ikke engang tar seg i ansiktet. . . Og siden det alltid er så mye prat om bloggere og retusjering kan jeg vel bare si med en gang at ja, jeg er flittig bruker av airbrush – jeg som mange andre bloggere. For det er ikke så morsomt å ha kviser eller ujevnheter på bilder, skjønner dere. . .

8 kommentarer

Siste innlegg