jeg har blitt gammel.

God lørdag! Jeg har vært våken helt siden kl 9 i morges, siden jeg har begynt å bli gammel. . . Var dødstrøtt, men fikk aboslutt ikke sove lengre. Og i går, da sovnet jeg kl 5 og våknet kl 7. Ikke snakk om at jeg fikk sove igjen da heller. . . Men jeg satser såklart på at det ikke fortsetter sånn, for nå er jeg dødstrøtt og kan jo ikke legge meg tidlig på en lørdag.

I dag feiret småsøskene mine bursdagen sin med klassene. Nok en gang følte jeg meg gammel da – for et sånt støynivå tålte jeg bare ikke. . . Støy, løping og hærjing er tydeligvis noe jeg er blitt for gammel til merker jeg! Men det var koselig da, og heldigvis falt bursdagsgavene fra meg i smak. Merkelig hvordan ønskelistene bare pluuutselig går fra lego til bluetooth-headset. . .

Nå er jeg hos Tina og Thomas for å spille litt, siden det blir en alkoholfri lørdag (amen). Det er godt da, siden jeg kjenner (også der) at jeg har begynt å bli gammel. Jeg kan ha det like morsomt med en alkoholfri lørdag sammen med vennene mine!

Åj nå ble det mange setninger i parentes as.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg