en mirakelkur?

Som dere kan se er huden min full av arr for tiden, for alt det røde er ikke kviser, men arr. . . Så jeg tenkte å prøve ut denne rulle-greia! Jeg er jo av typen som tror på alt helt til jeg har fått det hjem. . . For det er jo litt for godt til å være sant at nåler skal være mirakelkur mot arr, kviser og rynker. Men kanskje det i alle fall hjelper bare litt på, etter en liten stund. De har jo også slike ruller med lengre nåler, som er ment for å bruke på resten av kroppen.

Så har jeg shoppet litt! Kun nødvendigheter – såklart. Jeg er spent på om jeg blir nødt å sende noe i retur når jeg får det, for siden det er så lenge siden sist jeg handlet på nelly har jeg glemt litt av hvordan størrelsene er. . . Men vi prøver! Reebok-skoene har stått på ønskelisten veldig lenge nå, og de gleder jeg meg virkelig til å få i hus! Voluspa er bare noe jeg er avhengig av å alltid ha, har alltid minst ètt voluspalys i huset.

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER // 6. HER

6 kommentarer
    1. kan vi få se framgangen på behandlingen? 😀 ønsker å kjøpe en slik selv, men er veldig usikker siden den koster så mye!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg