hva skylder man på?

Jeg har merket at det ikke kun er aktiviteten på bloggen som har sunket, men at jeg også har blitt ekstremt lite aktiv på instagram – appen jeg sverget til “før i tiden”. Så er man vel bare blitt gammel da? Eller hva skal man skylde på?

Påsken har vært fin, selv om jeg aldri gjør så mye spesielt ut av den. I fjor var jeg på hytten med Martine og familien – og i år ble det også en liten dagstur for å spise middag! Men påske for min del er bare nesten en hel uke med søndager og lørdager, i og med at butikkene er stengt og det eneste jeg ser folk gjøre er å drikke. Jeg dro ut på lørdag men holdt onsdagen hellig, noe jeg egentlig tenker var like greit. Var supermorsomt på lørdagen da, og den ble avsluttet på verdig vis med nasj. Er ekstra morsomt å dra ut rundt høytider da, siden det er så mange som er hjemme på ferie!

Noen instagrambilder fra den siste uken og forrige helg! Heter sstinemari på instagram om noen lurer.


Har forresten vurdert å lage en sånn åpen snapchat som så veldig mange andre bloggere har. Selv om jeg ikke kan måle meg med leserantallet til de fleste andre da, haha. . . Mest fordi tidligere har jeg fått ekstremt mange som har lagt meg til, men som jeg ikke kjenner eller godkjenner der. Så om dette er noe dere ønsker, si gjerne i fra så fikser jeg 😀

6 kommentarer
    1. Kjempekoselige bilder 🙂 Selv ble jeg syk i påska med lungebetennelse, og jeg fikk en hard kur med pencelin. Er slapp pga pencelinen ennå. Så jeg tar det med ro ut denne uka. Har kost meg masse i påsken jeg også. Lest, slappet av, sett på TV, hørt musikk, hatt besøk av familie og venner og kost med kattene <3 🙂
      Har begynt å følge deg på instagram. Selv heter jeg Abynadina på instagram 🙂
      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg 🙂
      Hilsen Toril

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg