gjør ting jeg (ikke) kan

Nå blogger jeg fra Lofoten! Kjørte hit i går for å sitte barnevakt i dag, så det gjør jeg altså nå mens mamma og kjæresten er i bursdag. Tacoen er inntatt og jeg priser meg lykkelig for at jeg får en alkoholfri lørdag igjen. For jeg tenker at neste helg blir det verre med. . .

Jeg blir nok å bruke kvelden og natten på å spille med vennene mine som ikke er ute i dag, mens jeg spiser frukt(!!!) som jeg har handlet inn. Hvis ikke det er klapp på skulderen vet ikke jeg. Frukt i stedet for godteri på en lørdag, det er det ikke ofte jeg gjør.

Så har jeg klipt håret mitt siden sist da, med sånn barbermaskin guttene bruker for å klippe håret – haha! Skal si jeg har begitt meg ut på en del ting i år som jeg egentlig ikke kan. Men det gikk bare supert å klippe tuppene med den, og jeg ble vel 4-5cm kortere. Ga meg mens leken enda var god da jeg prøvde å tynne ut håret fra undersiden med barbermaskinen, og en hel hårremse falt av. . . Wupsi! Men da er jeg i alle flal enda nærmere drømmen om kort hår! For neste gang jeg drar til frisøren sikter jeg etter en frisyre rett under skuldrene. Det tror jeg blir bra!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg