når veien er vanskelig.

Da jeg kjøpte denne bilen i fjor sommer bestemte jeg meg for at denne skulle jeg vaske og stelle med til enhver tid. Jeg klarte meg fint, helt til vinteren kom. . . Da mistet jeg motet og har ikke vasket utsiden av bilen siden i fjor høst(!!). . . Så da var det på tide nå som snøen er så godt som helt borte! Det er ikke bare-bare å vaske bilen for hånd merker jeg, så om jeg orker å gjøre dette igjen vet jeg ikke. Vaskehaller i mitt ♥

Heldigvis hadde jeg nok av hjelp fra stebror og lillebror, både fotograf og vaskehjelp! Det skal jeg altså ikke klage på.

Har med dette lært at jeg aldri skal grise diesel igjen, for det er faen ikke lett å få av lakken. . . På grensen til umulig vil jeg påstå. I alle fall når veien bestemmer seg for å være vanskelig og forflytte seg opp på bilen, og bli hengende fast. Og dagens antrekk har jeg faktisk ingenting å si om, haha. Vaskeantrekk skal vel ikke være så pent å se på uansett. . .?

Nå skal jeg snart ta turen på kiosken for å kjøpe shave-is, det ER så godt! Men jeg tror ikke vi får kjøpt det noen plasser i Harstad? Så det blir søndagskosen min! Er der forresten flere enn meg som sliter med babyhår?? Eeeer så irriterende med de småjævlene som stikker ut på sidene og i nakken 🙁 Også blir jeg aldri kvitt dem, de bare formerer seg. . .

8 kommentarer

Siste innlegg