ikke en dans på roser

Klokken er 03.04 når jeg starter på dette innlegget, i halvt forbannelse over pixlr som ikke har funket i hele går. Så det er altså derfor jeg ikke har blogget i hele går – pga et redigeringsprogram som nektet å åpne seg. . . The struggle vi bloggere møter, altså. Er ikke alltid en dans på roser å skulle blogge, haha.

Her er noen snapshots fra de siste dagene! Is ble det etter bilvaskingen, som jeg mest sannsynlig må gjenta i dag eller i morgen. . . Shit biler blir sykt fort skitne igjen altså, man skulle ikke tro jeg nettopp vasket den! Så da blir det frem med shampoo og bøtte igjen, men kan trøste meg selv med at skitten kommer nok fortere av denne gangen.

Så var det dette sunnhetsprosjektet jeg nok en gang har startet på. Planla å være like flink som jeg var for to år siden, da jeg klarte å gå ned 10kg. Men tenker i første omgang å se om jeg klarer å legge om like bra som jeg klarte da, før jeg legger meg slike mål. Men jeg vet jo at det ikke er umulig! Så da ble det snack a jacks i stedet for potetgull, siden jeg hadde den cravingen både i dag og i går.

Har dere sett frikjent? Jeg ble hekta bare av sangen de har i vignetten, haha! Også ble jeg småforelska i Nicolai da, herregud for en mann. Han er nydelig, han! Jeg elsker å starte på serier hvor det er mange episoder å se, så nå har jeg sett 6-7 episoder på rappen og har enda noen episoder igjen å se. Jeg ser det på TV2 Sumo, som jeg virkelig ikke hadde klart meg uten!

Så ville jeg dele favorittsangen med dere! Den har gått på repeat nå i en time, og jeg blir aldri lei. Såå nydelig! Måtte ta til takke med den da sangen fra Frikjent ikke er gitt ut enda. . .

Og sist men ikke minst – jeg har laget meg bloggsnapchat! Heter stineemarik og skal prøøve å være aktiv der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg