overfladisk bloggerpanikk

Jeg startet dagen min i bloggerpanikk, som jeg har valgt å kalle det haha. Du vet, panikken når du ikke finner løsvippene. . . At noe så uviktig skulle få meg til å stresse er sinnsykt overfladisk. Men så hadde jeg sett for meg en dag med løsvipper, og da er det plutselig krise. Fant dem heldigvis til slutt, i glasset til tannbørstene! #TheDayWasSaved

Lillesøster hadde fri fra skolen i dag, så jeg kom hjem fra “byen” for ikke så lenge siden. Måtte innom cubus for å kjøpe meg ny foundation og tok liksågodt en tur til Gravdal for å kjøpe softis i samme slengen. Men så endte vi opp med slush da, så hadde vel egentlig ikke trengt å kjøre så langt. . .

Nå vurderer jeg om jeg skal dra hjem i kveld, eller i morgen formiddag. Heller vel mer mot å kjøre i kveld sånn at jeg slipper å stresse meg avgårde i morgen. For i helgen skal jeg være barnevakt for Frida! Hundevakt, blir det vel. . . Tante og onkel skal bort og da skal jeg bo hos dem for å passe hunden, så i morgen må jeg være på plass.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg