blir så rastløs da

Så var jeg hjemme igjen! Etter tre timers biltur og et par timer på besøk hos tante og onkel har jeg plassert meg i senga hjemme med pretty little liars på skjermen. De siste dagene har jeg holdt det gående til alt for langt på natt, men i morgen skal jeg være hos tante og onkel før de drar, så da har jeg ikke mulighet til å sove for lenge. Flaks for meg, så får jeg kanskje med meg dagen – og polet!

Det gikk greit å kjøre, men jeg blir alltid så sinnsykt rastløs da. . . Så da måtte jeg svinge av på et stopp jeg flere ganger har tenkt å stoppe på, men aldri orket. Jeg tok med meg kameraet og trippet opp trappene som er der, for å se på utsikten! Men været har vært som en jojo i hele dag og går, noe som resulterte i at plutselig kom det haggel, etterfulgt av regn. . . Og det er jo ikke alltid like deilig å stå kun i genseren i regn og 2 grader. Men det var jo litt koselig da! Selv om jeg var veldig takknemlig for mine 24 grader i bilen da jeg kom ned igjen.

Genseren er fra bikbok, kosebuksen stjal jeg fra mamma 😀

Det skal sies at det er ikke lange turen opp dit da, haha! Men det var på den lille 1 minuttersturen der at jeg innså hvor fantastisk dårlig form jeg er i. Når man peser etter pusten etter 100 meter med trapper, da. . . Får ta med meg Frida på noen joggeturer i helgen, tenker jeg!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg