de evige bukseproblemene

I år er det to år siden jeg var russ og jeg måtte nettopp se gjennom mai 2013 på bloggen for å mimre litt. Tiden går så sykt fort! Virker som det var i går jeg tok på meg den røde buksa og alle samtalene med venninne inneholdt “jeg har fått gnagsår av buksa”. De evige bukseproblemene! Virket som at det ikke var en eneste russ uten gnagsår av buksa, haha. Det var også akkurat som om man trodde man ble en ny person med buksene. Jeg ikke bare trodde det, men jeg ble faktisk en annen person de 19 dagene – i likhet med de fleste andre russen. . . Men morsomt var det! Man er jo bare russ en gang i livet (eller to for min del) 

Men siden den tid er over føler jeg ikke lengre et press på å dra ut i mai, så da blir det edrukveld i dag. Jeg kom til Kongsvika til Tina og Thomas for ikke så lenge siden, har spist taco og skal nå ha spillekveld! Jeg ville egentlig dra ut da, men tenkte jeg kunne spare det til neste helg heller. Så jeg har sett litt på nelly og plukket meg ut noen favoritter som nok blir bestilt når jeg får penger! Har ikke kjøpt meg klær på nesten et halvt år nå (tuller ikke), sett bort fra nye truser og to bukser. Og sånt er jo ikke morsomt å kjøpe. . .

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER // 6. HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg