falt litt av hengslene

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen. Søndager for meg er like uansett om jeg drikker eller ikke, av en eller annen grunn. . . Men så var kanskje denne søndagen hakket verre, siden jeg muligens falt litt av hengslene i natt haha. Men jeg lever, takk og lov, bare med en liten dose fylleangst. Når jeg har fylleangst er den beste trøsten min at “det finnes folk som har gjort verre ting, og kjendiser har det i alle fall verre om de driter seg ut på fylla“. Så det har jeg tenkt i hele dag og da går ting bedre!

“Brutus kom HIT”-ansiktet mitt. Er ikke bare-bare å skulle få hundene til å stille opp på bilde sammen, så da ble det ikke sånn da.

Så ble jeg dobbel hundevakt i går, jeg. Brutus kom for å holde Frida med selskap og være med på nasjet vi skulle ha etter byen. Ingenting slår gamenasj! Haha så sinnsykt katastrofalt da, med 2 i promille er det vanskelig å holde seg i live og vinne. Men det var koselig da, og jeg kom meg i seng til klokken 8 i morges.

Tina var så snill å foreviget nasjet med kameraet mitt, sånn at jeg skal huske hvor fin jeg er når jeg kommer fra byen.


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg