russ hvert år

Noen ganger er det bare nydelig å bo i nord. Sånn som i natt da jeg kjørte fra Kongsvik!

Dagen min (eller, 2 timer rettere sagt) har gått til å sende inn selvangivelsen min, som jeg måtte ringe skatteetaten for å få hjelp med – og TAKK GUD for at jeg gjorde det! Fikk vite at jeg tenkte helt feil og hadde sendt inn feil om jeg gjorde som jeg tenkte. Så da var en ting ute av verden! Nå er det ett år til neste gang jeg skal styre med det og jeg er veldig glad for det.

Ellers, er vel mange som skal ut i dag siden det er natt til 1.mai? Jeg for min del forbinder det kun med russ, så tror jeg står over- Enda jeg fikk vite at jeg var ute natt til 1.mai i fjor, hehe. . . Bare jeg som ikke liker russ? Eller det er vel ikke at jeg ikke liker dem, men tror egentlig bare jeg er sjalu for at jeg ikke er det selv. Russetiden (begge 2, hehe) jeg hadde var desidert det morsomste i mitt liv, så skulle gjerne vært russ en tredje gang! Helst hvert år, om jeg kunne bestemt selv.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg