hvordan redigerer jeg bilder?

Alltid skal jeg miste noe. . . Om det ikke er ladder, så er det minnekort. Og om det ikke er minnekort – så er det linsen til kameraet, som jeg har mistet nå. Jeg har altså rotet bort orginallinsen, så nå bruker jeg 50mm hele tiden. . . Dette gjør at jeg så å si kun kan ta speilbilder, med mindre jeg har en fotograf. Selvutløser med 50mm er ikke enkelt. . . At noen enda ikke har funnet opp en dings som man kan feste på ting, og ringe når de forsvinner.

Så har jeg tenkt litt hår da – hvilken farge og lengde skal jeg ha? Nå som det går mot sommer har jeg jo kun lyst på lyst hår, som hvert år. . . Og jeg heller mer og mer mot det. Ikke nødvendigvis helt blondine, men lyse striper som jeg hadde i fjor! Jeg får se hva det blir til når jeg setter meg i frisørstolen.

Lengden til høyre kunne jeg tenke meg, men vet ikke om jeg mest sannsynlig blir å angre da. . .?

Det har vært litt spørsmål om hvilket kamera jeg bruker og hvordan jeg redigerer bildene mine. For redigering bruker jeg pixlr.com/express hvor jeg redigerer fargene og eventuelt fjerner urenheter i huden. Det er gratis, og jeg har brukt det i alle år! Som alternativ er picmonkey også greit, men der må du betale for det meste.

Kameraet mitt er fra steinalderen og garantert ikke i salg lengre. Det er et canon 1100D og det har jeg hatt siden 2011! Selve kameraet er det jo ingenting galt med, så jeg skal ikke klage. Men jeg ser jo at det blir enda bedre bilder med nyere kamera, som Sophie sitt, så jeg er på utkikk etter nytt om ikke lenge! Linsen er en 50mm linse som jeg har kjøpt separat.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg