den første gangen… del 3

Min første russetid. . . Var skoleåret 2011/2012 og jeg var blåruss. Stor stas og spesielt stas siden jeg var venn med så mange andre blårusser! Husker best en episode fra da vi dro til Narvik for å tulle med russen der. Vi var vel 3-4 biler og hadde ikke forventet å skulle bli møtt av så mange, helt til vi kom dit og ble møtt av 11-12 biler. . . Siiinnsykt morsomt å adrenalin til tusen der vi raste rundt i byen, skulle virkelig ønske det ble filmet haha! Kunne blitt en sykt bra film tror jeg.

Min første BH og string. . . Fikk jeg sommeren før jeg startet i 7.klasse. Jeg hadde kun brukt “sportsBH” lignende tidligere, så å få en skikkelig BH og stringtruse var morsomt! Det gikk i snoopy-bher med matchende truse på den tiden, og de gjennomsiktige stringtrusene da. . . Fysj, når jeg tenker tilbake på det blir jeg nesten litt kvalm. Tenk å gå i sånt når man er 13 år. . .

Min første festival. . . Døgnvill i 2011 med Martine, Linn Ida, Tuva og Therese! Ikke den største festivalen, men min første og eneste til nå faktisk. Husker det var sååå spennende og vi var jo ikke blitt 18 enda. Derfor gjemte vi alkohol i hagen til en av Døgnvill’s naboer og stakk innom med gjevne mellomrom for en slurk, haha! Fy faen det var tider, må jeg si. 

Min første bot. . . Jeg har har til nå hatt lappen i over to år – og på disse to årene har jeg kun fått EN eneste bot! Og det var så mye som en parkeringsbot! Var nære på å få bot bare et par måneder etter jeg fikk lappen faktisk, da fordi jeg enda kjørte med vinterdekk, 1 uker etter fristen om å skifte. . . Pulsen jeg hadde da jeg så politiet i speilet kan ikke beskrives.

Min første jobb. . . Var på Nor Style hvor jeg nettopp sluttet. Jeg begynte der i 2008 som ekstrahjelp og jobbet der helt til nå nyttår. Selv om jeg trivdes veldig med det jeg gjorde der, var det godt å starte i ny jobb på telenor 🙂 Skal ikke legge skjul på at jeg lenge har tenkt tanken på å starte min egen barneutstyrsbutikk en dag, for er det noe jeg trivdes med å selge – så var det barneutstyr!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg